+30 211 4093230 info@worldcapital.gr

Στόχος η γερμανική αγορά για εξαγωγές αγροτικών προϊόντων σύμφωνα με το ΥπΑΑΤ

Στόχος η γερμανική αγορά για εξαγωγές αγροτικών προϊόντων σύμφωνα με το ΥπΑΑΤ
23
Ιούν

ια την πολιτική του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, στον τομέα των εξαγωγών ελληνικών αγροτικών προϊόντων, ενημερώθηκε, από τον Υπουργό Γιώργο Καρασμάνη, 10μελής αντιπροσωπεία του γερμανικού πολιτικού Ιδρύματος Hanns Seidel με έδρα το Μόναχο, στην οποία μετείχαν πέντε βουλευτές της ομοσπονδιακής και τοπικής Βουλής καθώς και διαμορφωτές γνώμης. Επισημαίνεται ότι το Ίδρυμα Χάνς Ζάϊντελ συνεργάζεται με την Ελληνογερμανική Συνέλευση και χρηματοδοτεί ειδικά συνέδρια και εργαστήρια με μεταφορά τεχνογνωσίας και ανταλλαγής εμπειριών για τη βελτίωση της ποιότητας και προώθησης των ελληνικών αγροτικών προϊόντων όπως ελαιόλαδο, κρασιά, οπωροκηπευτικά βιολογικής καλλιέργειας σε θερμοκήπια με χρήση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.

Ο κ. Καρασμάνης τόνισε ότι «τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα κατέχουν σήμερα σημαντική θέση σε ευρωπαϊκές και διεθνείς αγορές και επάξια θεωρούνται πρεσβευτές της ελληνικής διατροφικής κουλτούρας. Είναι στενά συνδεδεμένα με τις ρίζες, την ιστορία, τον πολιτισμό, την παράδοση και τις αξίες της χώρας μας. Άλλωστε, όπως είπε, η γεωργία, ο πολιτισμός και ο τουρισμός αποτελούν την κοινή βάση της εθνικής μας πολιτικής εξωστρέφειας, για δυναμική παρουσία στην ευρωπαϊκή και την παγκόσμια αγορά» και πρόσθεσε:
«Η αγορά της Γερμανίας αποτελεί μία από τις σημαντικότερες αγορές κατεύθυνσης βασικών ελληνικών αγροτικών προϊόντων. Είναι για μας μια παραδοσιακή αγορά, την οποία θέλουμε όχι απλώς να διατηρήσουμε, αλλά και να την καταστήσουμε ακόμη μεγαλύτερο αποδέκτη της αγροτο-διατροφικής μας παραγωγής, γνωρίζοντας πως πρόκειται για μια αγορά που σέβεται την ποιότητα αλλά και τον καταναλωτή».

Ο εκπρόσωπος του γερμανικού ιδρύματος Δρ. Bernhard Otmar, Βουλευτής CSU του Βαυαρικού Κοινοβουλίου, πρώην Υπουργός και μέλος τής Επιτροπής Οικονομικών και ΜΜΕ, Υποδομών, Συγκοινωνιών, Ενέργειας και Τεχνολογίας, τόνισε, μεταξύ άλλων την αναγκαιότητα συνεργασίας των Υπουργείων Τουρισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων με το πολιτικό Ίδρυμα, με στόχο τη δημιουργία κέντρων προώθησης αγροτικών προϊόντων συμπεριλαμβανομένων και των γαλακτοκομικών, την αύξηση του αριθμού των εκθέσεων σε Ελλάδα – Γερμανία, καθώς και τη δημιουργία δικτύων αγροτών και παραγωγών μεταξύ των δύο χωρών.

 

Πηγή: http://www.agrotypos.gr